Linosunannesi1 bi kere öyle başımdan geçti yeni doğduğu zamanlar büyük olsa oyuncakla oyalarsin ama 40 lı zamanlarda ne mümkün, abdest almak gerekiyor,ama çokda ağlıyor bi denim dedim emzirmeye çalıştım sanki anlarcasina emmedi daha çok ağladi hemen gidip hızlı bir şekilde abdest alıp hemen emzirdim o gün bugündür daha çok dikkat ediyorum daha doğrusu eşimle kanka olduk.😂