Linosunannesi1 keisnlikle gusulsuz emzirmeyin derim canım .benim ikiz bebeklerim vardı şuan tek.ozman bile hep dikkat ettim.oluyor demeyin kişi isterse olur..bebeklerinizin uyku saatlerini mama saatlerini anne olarak çözmüş olmanız lazım.yapacak bisey yok ona göre hareket edeceksiniz.emzirdikten sonra 2 saatiniz var birdahaki acıkma zamanina. Yada önden sutunuzu sağabilirsiniz. Benim kayinvalidemler yanimdaydi agladikalrinda cikar gelirler falan diye sütümü sagardim yada önden ağıp dolaba koyardım bebeğin ağlama durumu olursa hemen sütten verirdim.bu çözüm olabilir.yada siz 5 dk.gusul alıp gelene kadar eşiniz aldatsin kucaginda okadar ağlasa bisey olmaz merak etmeyin..iki kardeş hikayesi vardır.birini hicnormal abdestsiz emzirmemiş annesi.digerini 1 kere misafirlikte emzirmiş.gusul demiyorum bakın normal abdest diyorum.ve normal abdestsiz emzirilen cocuk buyuyunce bazi guzel haller ondan eksik kalmis.bizler onu beceremeyiz belki ama gusüle dikkat edebilirz..evet haram degildir ama gusulsuz emzirirm cocukalrda maneviyat yönünden eksiklik olacağını düşünüyorum bu hikayeye dayanarak.