Keremimomrum Allah bağışlasın canım. Benim oğlumda öyleydi, cork cork cork ardından pırt pırt pırt😅😅 Emer dururdu, benim sütüm çok yarıyordu maşallah onunla ilgisi olduğunu düşünmüyorum. Ben sormuştum doktoruna anne sütü alıyor normal demişti. Sonra dil bağı olduğunu fark etti doktor, ben o sebepten saatlerce emdiğini ve geçmek bilmeyen mastitler olduğumu düşünüyorum. Bir baktırın belki dil bağı vardır.