gulsnmstf korkulacak hiç birşey yok sakın olun 🙏bu ilaç kötü ilaç olsa Dr vermez yani bebeği kötü etkileSe aksine siz ilacı kullanmasaniz daha önemli sonuçlara sebeb olur beyin gelisimini etkiler ve beyinsel olarak zarar verir bu hastalık ihmal.edilecek bir hastalık değil tedavisini tam yapmanız lazım günü gününe Dr götürün ve ilacını hergun aynı saate aç karnına verin benim kızımda da vardı her ay bazen 2 ayda bir degerletine göre Dr ilacı artırıp azalttı şuan 3 yaşında 9 ay önce Dr ilacı bıraktı takipte şuan çok şükür ilacı kestik 🙏