ANNEBALIIII Kızlar aranızda bebeği için günlük tutan var mı? Ben hergün o güzümüzü anlatan bir şeyler yazıyorum. Bebeğim için hatıra olsun diye. İleride bakar mutlu olur diyw düşündüm.
NukleerBaslikliKiz ANNEBALIIII Evet ben de yazıyorum günlük olmasa da aylık yazıyorum hamileliğimden beri 😀💙
Minelin_Annesi ANNEBALIIII günlük için fırsatım olmadı pek ama aylık yazıyorum kısa kısa notlar, hissetiklerimiz, öğrendikleri falan🥰
mariecurie20 ANNEBALIIII ben de yazıyorum ama her gün değil önemli olayları ya da içimden çok gelirse yazmak o zaman yazıyorum. Yazmayı çok severim ❤️ Okuduğumuz kitapları söylediğimiz şarkıları falan yazıyorum. Yemek tariflerini hediyelerin içindeki notları falan da koyuyorum.
ANNEBALIIII NukleerBaslikliKiz 🤣keşke bn de hamileyken yazsaydım. O kadar güzel anlarım olmuştu ki. Malesef hiç düşünemedim☹️
ANNEBALIIII mariecurie20 çok güzel. Bn de çok severim yazmayı. Şimdilik klavyeyi kullanıyorum (uygulamanın günlüğü) ama defter alınca kalemimle yazacağım