Egesem Hanımlar gece ve sabah bol olan sütüm öğlenden sonra yetmemeye başlıyor 2 3 dk çekiyor sonra başlıyor ağlamaya ben de mamayla takviye ediyorum zaten doktorumuzds kilo alımı az diye takviye istemişti. Benim gibi olan var mı aranızda gece ve sabah dolu dolu ağzından aka aka emiyor 1 2 den sonra yetmiyor 😔emmediği isütü sağıyorum 30 40 çıkıyor bazen 50 aslında emse doyacak ama az akışlı geliyor sanırım 🤷♀️ Öneriniz var mı nasıl yöntem izleyeyim mememi vereyim bakalım yetecek mi durumundan bıktım daha da stresle olanda gidecek
Mervecik1 Egesem sabah uyandığında rezene çayı iç, aradan bir kaç saat geçtikten sonra dut kurusunu kaynat çayını yap iç, çok süt getiriyor. Bir de kehribar kolyesini anne taktığında anneye süt yapıyor diyorlar, deneyebilirsin
Dorukabras Egesem benim de ayni ne yapsam fayda etmedi. Vazgeçtim artık oldugu kadar dedim ruh sağlığım bozulacak yoksa... mama+meme veriyorum uzun zamandır
Candy_liz Egesem ben çok fazla şey denedim süt artırmak için hala istediğim seviyede değil ama eskiye nazaran baya arttı.. SOLGAR BREWER'S YEAST VITH VITAMIN B12, kullanınca gözle görülür bir fark oldu, tavsiye ederim..
Egesem Mervecik1 rezene akşam içiyordum sabah deneyeyim dut kurusunu duymadım onunda alayım bakalım sağol canım
Egesem Dorukabras vallahi ya bebeğimi stresle kucağıma almak istemiyorum ay şimdi yetmeyecek ağlayacak koşa koşa mama yapmaya gidicem diyorum bazen diyorum takma işte Bi şekilde büyüyecek
cerenduran en çok sütün uyurken salgılanması anne için ne kadar ironik bir durum değil mi :) imkanınız vars bol dinlenin bebek uyuduğunda uyumaya çalışın.
Egesem cerenduran evet ya keşke uyanıkken de bol bol salgılansa işte dinlendiğinde vücut daha kolay üretiyor demek gündüz imkanım olmuyor😟 hiç gündüz uykusu yok bebeğimin