Leyladar bişey olmaz canm merak etme ben öyle kaç kere unuttum verdim bişey olmadı çok şükür şimdi kullanmıyorum kalbini bozma Allah’ın izniyle hiçbir şey olmaz bide verdiğim zaman küçüktü benm bebeğim yeni doğduğundan 2 aylık olan zamanda olmstu şuan 4ay 3gunluk kremi bırakalı 1.5 ay oldu emzirdikten sonra kapatmadan sütünle göğüs ucunu islat öyle kapat ıslak kalsın benm bidaha hiç yara olmadı hep öyle yaptım dene istersen