Bebesaaaa benim bebeğinde bir aralar beslenmeyi ve biberonu red etti çok zorlu bir süreç sizi anliyorum sabırlı olmalısın bende zorlu süreçte çok üzüldüm ama inan duzeliyor büyüdükçe isteyecektir bırak biraz acıksın ağladın öyle ver birde ben ağlamadan açılmıştır diyip verdiğim için red etti çocuğum herşeyi sonrada dr tavsiyesi üzerine bekledim 4 saat 5 saat verdim sonra yemesinde düzene girdi 3 saatte açılıyor ağlıyor sende bir öyle dene belki öyle yer