Bayanironi Kızlar böyle bir operasyon geçireniniz var mı? varsa sonra ki süreç nasıl geçti? Ne kadara yaptırdınız?
Bebesaaaa Ben oldum ama hamile kalınca eski haline döndü malesef ki şimdi yine olucam haziranda benim İnan sezeryandan daha az ağrım olmuştu ertesi gün ayaktasın dikişler iz kalıyor ama özellikle göğüs ycu
Bebesaaaa Bayanironi evet göğüs ucu ve alta doğru ters t yapıyorlar İstanbul’da oldum 10 bine 2019 da şimdi inanılmaz pahalı ama büyük rahatlık şimdi en kötüsü 20 bin oldu
Bebesaaaa Yedek en az 20 bin ben 2 sene önce 10 bine oldum ama şimdi 25 istediler mecbur çok kötü çünkü
Bebesaaaa Bayanironi İnan bana böyle bi rahatlık yok dimdik ve çok güzel olmuşlardı ana hamile kalınca yine büyüdü ve sarktı ☹️
Bebesaaaa Bayanironi dikişlerde ten rengin açıksa o kadar kötü durumuyor toparlıyor sonra ve bi krem var sürüyorsun izi %75 azaltıyor
Bayanironi Bebesaaaa benim göğüslerim çok büyümedi normalde de büyük olduğu içinn acaba devlet hastaneleri veya araştırma hastaneleri yapıyor mu
Bayanironi Bebesaaaa benim ten rengim açık beyaz tenliyim ne kadar kilo versem de malesef göğüsler küçülmüyor tosuncuk gibiler her ikiside djdkd
Abf Bayanironi devlet hastaneleri yapıyor diye biliyorum, fotoğraf çekip heyete vermiyolarmis, heyet olman gerektiğine karar verirse sgk karsiliyormus
Bayanironi Abf işte heyette evet der mi çok ince ayrıntıya bakıyorlar boyutu neyi geçmesi gerek acaba yapmaları için