Ndrg-12 Kızımın idrarla fazla protein attığını söyledi doktoru. Böbreklerinde de kum var. Su ver dedi. Başına gelen var mı? 4 ay 9 günlük kızım
nazlieylul Ndrg-12 bizimde var şuan susuzluktan oluyormuş bol su ver dedi banada ama hiç içmiyo çıkarıyo ağzından
nazlieylul Ndrg-12 bıgün yatırdı şuan belli değil ama en az 3-4 günde belli olur iyilelip iyileşmeyeceği dedi doktor