Kızlar 8. Ayda atak haftasındaymışız yatağına yatırıp sallamaya başladığımda hemen ağlamaya başlıyor gece zaten saat başı ağlıyor ne yapacağım artık cok yoruldum uykusuzluk yorgunluk oturup ağlıyorum doktora götürdüm bişeyide yok öglen birtek iki saat uyuyor o kadar😪😭😐