Tirtilinannesiii Kızlar 56 gün önce sezeryan oldum bugün de adet oldum. Acaba erken mi oldum? Sizin nasıl oldu
eylulmeselesi Tirtilinannesiii emzırıyor musun ben hıc emzırememıstım dogumdan tam 40 gun sonra adet oldum normal bende hemen olmustum
Buglemiim Tirtilinannesiii Benim de sezeryandan sonra kanamam oldu daha da olmadı 3 aylık bebeğim de. Hatta bazen korkmuyor değilim neden olmadım diye buara şüpheye düştüm çok 😁 ama emzirdiğim için olmamam da normalmiş ama olan da var ben de anlamadım valla bu işi🤷🏻♀️
Tirtilinannesiii eylulmeselesi ben emziriyorum günde iki kere mama veriyorum. Sütüm az ama sık sık emziriyorum gene de