Kızım 6 ay 2 günlük, bugün aylık muayenemiz vardı 15 gün önceki kilosu ile aynı boyu da geçen aya göre hiç uzamamış haliyle moralim bozuldu çünkü anne sütü, mama ve ek gıda hep birlikte besleniyor. İlk bebeğim normal mi böyle duraksamalar bilmiyorum. Böyle bebeğinde boy kilo duraksaması olup sonradan düzelen oldu mu? Boyu da kısa kalmış minnoşumun doktoru öyle söyledi :)