ANNEBALIIII selam sanırım seninle aynı şeyleri yaşıyoruz tam hamileliğimin başında başladı ellerimi parmak aralarımı komple sardı denedim herşeyi ama geçmedi hafifledi şuan çok daha iyi kimyasaldan uzak dur istersen fotoğraf atarım berbattı ya geceleri kaşınırken uyandırırdım kendimi seni çok iyi anlıyorum