Merhaba. Bebeğim 7. Ayında alt iki dişini zar zor çıkardı iştah problemi yaşamamıştım hiç. 15 gün oldu hiçbişey yediremiyorum. Koca kase yemekleri yiyen bebeğim ağzını kilitliyo resmen. Bugün 8 aylık olduk üst dişlerin uçları gelmiş bugün farkettim. Bir hafta evvel de bir ton tahlil yaptırdı doktor iştahsızlın sebebini bulamadı. Yani tek sorun dişler midir. Bu kadar iştahsızlık yapar mı Bi diş. O kadar yıprandım ki
. O yemedikçe ağlıyorum günlerdir 😭 bu süreci geçiren anneler deneyimlerinizi paylaşır mısınız. Ne yapmam lazım bişeyler yemesi için?