Gzmkrm Kızlar bugün 8 aylık olduk ama bebegimek.gida almayı reddediyo ağzını klitiliyo ısrar etmiyorum ama hep emmek istiyor başta alışır dedim ama iki ay geçti hala aynı. Napicaz böyle sizde de yaşandı mı bunlar
Poncikannesi606 Yaaa daha iki dk evvel bnde böyle bir post açtm 😭😭😭 bizde bugün 8 aylık olduk. Üst dişlerin ucu geldi. Asla açmıyo ağzını sütüm olmasa hiçbişey yemeden gezck napcm bnde bilmiyorum çok yıprandım