Merhaba hanımlar kızım 5 aylık oldu biz gaz belasından kurtulamadık büyük tuvaletini yapmadan asla beslenmiyor onu beslemek benim için işkence haline geldi herşeyi reddediyor çocuk geceleri asla mamasını içmez son zamanlarda gündüzleri de yapmaya başladı artık ne yapacağımı şaşırdım ve bu böyle gidecek diye korkuyorum sürekli beslenme sorunu yasamak istemiyorum bütün tahliller temiz çıkıyor ama çocuk beslenmeyi her defasında reddediyor bi akıl berin bu süreci siz nasıl atlattınız