Bebiss123 Merhaba yarın kontrol var 3 aylık bebek kilosu kaç olmalı 2 aylıkken doktor biraz zayıf demişti
Deneyimsizanne Bebiss123 Benim oğlum 3 aylıkken 6200 dü. Ama böyle kilolara göre kıyaslamayın bence, her çocuğun yapısı farklı, kız-erkek de değişiyor kilolar. Boy da etkiliyor genetik faktörlerde. İstediğiniz aralıkta olmazsa canınızı sıkmayın yani 🐣
Egehaninannesii Bebiss123 bizimki 6550 idi erkek bebek 3200 doğdu. İlk aylar 600-1500 kilo alması normal ama bir kilo alması daha iyidir tabiki ilerde yürüdükçe,hareketlendikce o kilolar gidiyor çünkü. Bebeğinizin doğum kilosu önemli bu durumda
Findikfistik KardelenYB 7 nin üstünde , 4 ün altında olunca sağlıksız da olmaz ki. Anne sütü alan bebeklerde kiloyu sorun etmiyor doktorlar. Ayrıca dediğiniz gibi kesinlikle doğum kilosu önemli ☺️
Findikfistik KardelenYB https://www.ilyasyolbas.com/?Syf=26&Syz=104726 Ben hep burdan takip ettim, siz deyince uygulamadan da baktım farklılık var arasında.
Girlpower Bebiss123 canını sıkma bebekler her ay farklı kilo alıyor benim kızım 3. Ay 6370 idi 4. Ayda 6700 oldu yani bu ay pek bi kilo alamadı
KardelenYB Findikfistik bu tablo erkek bebek tablosu Benım kızım bar ona göre yorum yaptım. Ayrıca bebegın cinsiyetini yazmamış arkadas .
Strongmommm 3 ay 10 günlük kilomuz 7400. Boy 64 cm. Doktorumuz gayet iyi dedi. Doğum kilosu da 3660 gr. Zaten çok kilolu da durmuyor bebeğim genetik olarak biraz kemikli galiba.
Findikfistik KardelenYB Evet yazmamış, aman hepsinin gelişimi farklı, böyle tablolardan da olacak şey değil aslında ama yine de bi rehber oluyor işte bize de 😄 Sağlıkla büyüsün kızınız da. 🥰