2ay 5günlük bebeğim 3-4dk anca emiyor sonra ağlamaya sinrilenemeye başlıyor ama bez sayısı normal emmeden sonra kusuyor da hemen ama sanki bana çok az emiyo gibi geliyor birde emerken sütü dışarı fışkırtıyor bunlar nprmal mi dediğim gibi bez sayısı normal ama çok kısa emdiği için acaba doymuyor mu diye şüpheleniyorm