Ftmsrsln azalma olmadı bizde mızmız oluyorlar çok tam çıkartırken tedagil kullanıyoruz o iyi geldi, emerken ısırdığında emzirmeyi bırakın tepki vermeyin emerken çekin göğsünüzü doktor öyle demişti ısırdı bir ara çektim kendimi yarım saat sonra emzirdim bidaha ısırmadı