Suleozparca doktor değilim ama galiba bebeğiniz altıncı hastalık geçiriyor benim kızda 2 hafta önce oldu 4 buçuk aylıkken 2 gün ateşi çıktı doktora götürdük doktor tüm vücudu dökecek dedi ve döktü. Kızım o kırmızı noktalar çıkınca hiç durmamaya başladı doktoru aradım hastalığı geçti o yüzden çıktı rahatla annesi dedi. Kırmızı noktalar ona diken gibi batıyor ondan bebek hiç durmaz dedi öyle de oldu 2 gün içinde geçecek bana Bi damla ismi söyledi onu aldık iki gün gece yatmadan 4 damla ağzına damlat dedi öyle yaptım. Birde çok huzursuzsa parol yada calpol ver demişti 3 çay kaşığı kadar