Sahraligunler canım en azından sağlık ocağına götür derim benim kızımda da aynısı oldu herkes boşver her bebekte olur geçer dedi hatta doktor bile ama geçmedi daha kötü oldu ( tabi ki sizinki böyle olacak diye birşey yok ) en son yemeden içmeden kesildi sürekli ağlıyor tekrar götürdüm başka doktora 3 tane krem verdi dönüşümlü kullandım 1 ayın sonunda geçti şükür aynısı olacak diye birşey yok ama geçmezse ihmal etme kuzum geçmiş olsun