Anne4 kizlar dun 4.ay asisi. olduk. alnina tutuyorum sicak. makattan ates ölçünce 37.8 cikiyor. normal mi
Dzeyy Anne4 ateş düşürücü versene 38 olmuş nerdeyse doktorumuz 37.5 olursa ateş düşürücü ver 6 saatte bir demişti