Merha arkadaslar bugun e devleten girdigimde 02.09.20 de sosyal odeme gozukuyo ben yeni farl ettim 05.05.21 de bir odeme daha oldu bunu direk hesabima yatrdilar ama gecen senedekini yatrmadilar msjda gelmedi hala para duruyormudur acaba bilgisi olan varmi