Mom356 iki_tospik_annesiii kendim için aşko bana sevk verdi ya sormadım açıkmı diye bayram izinine çıkmasınlarmı
iki_tospik_annesiii Mom356 açık kuzum kapanmaz hastaneler benim eşimde bayramın ilk günü gidicek doktor nöbetçiymiş gel demiş
sonsuzmutlulukkk Mom356 polis veya jandarma ara hastaneye gideceğini söyle bilgilerini istiyorlar bu kadar rahatlıkla gidebiliyorsun canım