Kızımın inek sütü alerjisi var emzirdiğim için diyetteyim yılbaşından beri diyet yapıyorum doktor ısrarla kalsiyum takviyesi vermedi 6.aydan sonra dedi calcimax aldım kafama göre o da laktoz içeriyormuş kızımı mahvetti yani işin özü takviye kullanmıyorum.Son 1 haftadır uykuya asla doyamıyorum kızımı kucağıma aldığımda kollarımın dermanı olmuyor emzirecekken bile eşime ben oturayım sen kucağıma ver öyle emzireyim der oldum bu gün kalkamıyorum kafam uğulduyor ayak kemiklerimden tutun da şu an mesaj yazdığım parmaklarım dizlerim belim her tarafım ağrıyor kızım sanki hissetmiş gibi sakin sakin duruyor zorlamıyor ne iyi gelir çok kötüyüm covid mi dedim ama olma ihtimali yok evdeyiz yabancı biriyle de hiç görüşmedik çok kötüyüm kızlar bayılacak gibi oluyorum