Deniz3402 2.5aylıktan beri gündü uykuları tam 30dk şuan 3ay 20günlüğüz. Ne zaman uzayacak bu gündüz uykuları akışına mı bırakmalıyım? Uzatmak istesemde zaten uzamıyor da
Kubrasarigul Deniz3402 kızım 5 ay 13 günlük bizimde aynı dönem başlayıp 5 ayında bitti 10 gündür. Rahatım şükür tam düzelmesede eskisinden çok çok iyi 🤦🏻♀️🤗
Deniz3402 homosapiens 1.5 saatte bir de uykusu geliyor mızmız 30dk uyuduğu için sık geliyor uykusu herhalde
Deniz3402 Kubrasarigul 4.ay atağından da korkuyorum en azından gece daha iyi 3 4 saat uyuyabiliyor ama gündüz max 30 dk
Kubrasarigul Deniz3402 korkunun ecele faydası olmuyor ne yazık ki bende ilk zamanlar çok bocaladım ama sonra dedim en azından gece uyuyor bide onuda yapmasa nasıl olurdu geçecek inşallah öyle umut ediyorum 😂