Mom4775 evet onun yaşında çok çocuk uyumuyor böyle. Annem de bizi böyle büyütmüş, okula başlama yaşına kadar öğle uykusu uyumuşuz. Valla bana da iyi oluyor, bebeğim de o aralıkta Bi iki saat uyursa kafa dinliyorum. Benim oğlum çok yaramadır aslında yerinde durmaz ama kural koyunca da ona uyar. 2 saat sonra ben seni gelip alıcam diyordum, o da yatağında yatıp oyun oynuyordu elleriyle veya şarkı söyleyerek. Oyuncak filan da vermiyorsum tabi