papatyahanem Merhaba anneler. Bebeğim 9 aylık oldu. Şuan sadece dede diyor. Anne demesini 4 gözle bekliyorum. Sizin bebişler ne zaman dediler :)
leynanin_pembemantosuu papatyahanem 8 aylık oğlum 1 aydır baba diyordu 1 haftadır da dede diyor bende dört gözle anne demesini bekliyorum keşke ilk başta anne deseydi bugün ağlarken anne dedi duydum ama net söylemedi bilinçli söylediğini düşünmüyorum🥰
InancDemir20 papatyahanem 9 ay 15 gunluguz tık yok ne baba ne dede ne anne 🤣🤣🤣 oglum agzını acmaktan aciz yemek yerken bile zorla acar🥺🤦🏻♀️
papatyahanem uykusuzMoMm ay maşallah 🧿🙏🏻 Bende heyecanla bekliyorum sadece dede demeyi öğrendi bizimkisi. Bi de ağlarken ma ma ma diye ağlamayı 😂
Alpsri papatyahanem oğlum 18 aylık daha iki ay önce anne demeye başladı🙄 sanki bilerek yapıyormuş gibi herseyi söylüyordu bi anne demiyordu☺️
Begonvillll papatyahanem 6 aylıktı anne dedi. Ama ilk dede demişti anneden evvel. Şimdi 9 aylık anne bana dede ham nam diyor
Beratmirac052 Düzeltilmiş 9 aylık ısrarla baba diyor iki aydan beri dede abla ama annede tık yok söylesin diye gözün içine bakıyorum ama
Alparslanmirzabyrm Bazılarına kalsa 2 aylık çocuğa anne dedi diycekler 😂 4 5 aylık çocuk nasıl anlamlı şekilde anne der bilemedim valla diyosa da maşallah bizim ki 10 buçuk aylık mama baba by by gol diyo 😂