2kezanneoldu Önlem bebek bezi kullanan varmı fiyatı çok çok ucuz 17..18 falan memnun kalan varmı reklamda gördüm önerir misiniz?. Kullanan anne varmiii????
Morusevenanne 2kezanneoldu bana deneme ürünü gelmişti çok da güzeldi sleppy bio ya benziyor pamuklu baya. Tek eksisi pamuk oranı yüksek oldugundan biraz fazla şişiyor