3 ayı yeni biten bebegimm var. Bazı sebeplerden dolayı stres yaptığım için sütüm gitti. Ve bende bir süre mama verdim biberonla. Göğsümü verdiğimde 10 saniye kadar falan emiyor. Biberonla sütüm yetmedigi için mama vermeye devam ediyorum. Memeden soğumamasi için, daha çok emmesi için hangi biberondan kullanabilirim göğüs ucunu daha iyi tutabilmesi için? (Göğüsümün ucu çok belirgin ve top seklinde değil.)