Goktug-42 eğer mantarsa canım vajinal bi tane fitil veriyorlar içinden 2 tane çıkıyor 1 hafta arayla yapıyorsun , ilk fitili koyduktan sonra zaten aynı gün hiçbir kaşıntı falan kalmıyor çok rahatlıyorsun o yüzden bir doktora görün ilerlemeden çoğalırsa kaşımaktan yara olabilir