Smy16 Annebebek58 mamadan mamaya degişiyo bu, bebelacta 9. Ayda 3 numaraya geçiyo mesela ama digerlerinde 6 12 aylık 2 numara kullanılıyo, kullandıgınız mamanın kutusunda yazması gerek aslında arkasına baktınızmı
GzmEyll Aptamil de 9-12 ay 3 numara kullanıyor … Kullandığınız markaya göre değişir üzerinde ayları yazıyor olmalı
Betulnur Annebebek58 o halde 2 numara kullanmanz dogru olacaktir bikac defa bnde bu mamayi kullanmk zorunda kaldim 2 numarann ustunde 6.aydan 3 numarann ustunde 1 yastan itibaren diye yazıyor zaten