Oslemm Merhaba anneler 🌸9 ay önce Doğum yaptım önce epidural denediler ama olmadı zorunlu sezeryan oldum sorum şu ki 2 gündür sanki Belim de iğne olan yerim de uyuşma ve ağrı oluyor 🤔 başına gelen var mı
Fsule Oslemm sanırım bu kişiden kişiye değişiyor benim.omurga romatizmam olmasına rağmen epidural dogum yaptim hic agrim olmadı hala da doktora görünün isterseniz belki başka bir sebepten beliniz agriyordur
Sevde123 Eger spinal sezeryan olduysaniz o bel agrisi oluyor malesef bende epiduralli spinal oldum ama malesef ufak bi sogukta igne yeri sızlıyor epidural almadan sadece spinal sezeryan olan cok yakinim var hepsi ayni dertten muzdarip
Annesibebisi Epidural olanlarda baş ağrısı ya da var dönmesi de 6 ay sonra başlayabiliyor mu biliyor musunuz
Oslemm Annesibebisi epidural olmadım kuzum 2. İğne vurulma aşaması sıkıntı oldu sezeryana döndük hiç olmazdı ilk defa oldu bide belim de değil sadece iğne bin vurulduğu yer olarak tahmin ediyorum orası sızlıyor 😐
Oslemm Fsule epidural olmadım cAnım ben 2. Aşamasında sıkıntı oldu sezetyana döndük bugüne kadar olmıltı yeni başladı tabi doktora bi gitçem 🌸