Nisa_Ada_Momy_Dilsad Ben anlamıyorum yaa bu insanları.hem kötü düştü diye post açıyorsun hemde hastaneye götürmüyorsun.bütün annelerin dilinde tüy bitmiş .kayınbaba kayınvalide ne derse desin .burda kaybettiğin zamana yazık.
Zuzuuu Alpaslanceylan Kayınpederiniz ve kayınvalideniz mi üstelenecek çocuğa bir şey olursa ? Allah göstermesin ama onun annesi sizsiniz onun bunun lafıyla hastaneye gitmememizin yapmayın sert zemine düşmüş kontrol amaçlı yine götürün. Götüremiyorsanız ambulans çağırın
minderbob Alpaslanceylan Allah yardımcın olsun korktuğunla sınamasın ama evladın sözkonusu gerekirse eşini bile karşına almalı insan. Yok biley deyip götürmeseler ve Allah korusun kalıcı bi hasar olsa affeder misin hem onları hem kendini? Keşke dinlemeyip kendim götürseydim dersin bundan sonra böyle bi durum yaşamazsın inşallah
Berrusunannesi Alpaslanceylan dua ederim tabiki ama siz nasıl yaparsınız uydurursunuz hemen uyandırın ve acile gidin