cekoslavakporseleni Senaikra canım ayına göre ve verdiğim miktara göre değişir. Ben gündüzleri 2 saatte bir veriyorum ama yeme durumuna göre bazen 2.5 saatte bazen de 3 saatte veriyorum. Aradaki süre uzamışsa ccyi artıyorum biraz. Dengelemeye çalışıyorum. Bu arada bebeğim 3.5 aylık.
GiybetReis Senaikra mama klavuzunda yazıyor ayına göre beslenme. Bizim aynı gidiyor baştan beri. Acıktıkca besliyorum. Tam yaptığımı yemesi için çabalıyorum ki 30 dk da bi istemesin az az , tam yesin diye. Yemek istemiyorsa da çok zorlamıyorum.
Prenses_annesi22 Senaikra Ayına göre gidilmesi lazım 3-4 aylık da 2 saatte 1 /90cc verilebilir.Benimde sadece gece 1,3,6,9 da içiyor gerisi ek gıda.kızım 6 aylık ve süt içmek istemyor ek gıda yıyor sdce.
Senaikra Benim kızım 3 ay 10 günlük 3 saat yada 2 buçuk saatte bir 90 cc veriyorum şimdilik ama bazen çok zor içiyor bazen de yetmiyor birazda kilo kaybı oldu başta alerji kaynaklı şimdi 120 cc ye çıkmak istiyorum nasıl çıkabilirim yardımcı olur musunuz?
cekoslavakporseleni Senaikra canım benim oğlum da öyleydi 90ı çok nadir bitiriyordu. Hep dibinde 20 cc falan bırakıyordu. Ben önce akşam uykusuna geçerken yaptığım 90ccyi tam bitirdiğini fark ettim ve akşam uykusundan önce 100 ya da 110 cc yapıp onu bitirtmeye çalıştım. Sonra gece beslemesinde yine aynı şekilde fazla yaptım. Gündüz dikkatleri de çevreye kaydığı için daha az besleniyorlar. Artık denk mi geldi yoksa ben böyle fazla vere vere midesini mi büyüttüm bilmiyorum 😂😂 şu an gündüzleri de 100 110 120 arası içiyor.
Senaikra cekoslavakporseleni çok teşekkürler bi deniyim bunu bizimki bazen gündüzleri 130 lara kadar çıkabiliyor geceleri 60 veriyordum ama arttırıyım bende 😊
Senaikra cekoslavakporseleni birde zorluyorum çocuğu üzülüyorum sonra acaba günahına mı giriyorum diye ama toparlaması da lazım arada kalıyorum böyle