Seharr Selam kızlar bebeğim 5 aylık oldu biberonu artık almadığı icin kaşık mamaya geçtim ilk defa bugün deneyeceğim fakat elimde toz mama yok kaşık mamayı su ile yapsam bir sorun olur mu lütfen yardımcı olun 💖🙏🏻