2erkekanasiii Yatay diziyorum normal tencerede pişiriyorum. Sıkı sıkı aralıksızda dizmiyorum. Biraz boşluk oluyor. Sarmalarıda çok sıkı sarmıyorum ben biraz daha kalın, sulu seviyorum bu yüzden. Hiç çiğ kalma problemi yaşamadım. Kaynayana dek yüksek ateş, sonra k8sık ateşte pişiriyorum.