Laylaylaylaylom Kızlar 16 aylık kızıma son doz bexsero yaptırdım dün biraz şişlik ve kızarıklık var ilk defa aşı yerinde böyle birşey oldu birşey yapmak gerekir mi acaba
Zgr26 Laylaylaylaylom biz de ilk dozunu olduk bexseronun sişlik oldu soguk uygulama yaptım azaldı deneyebilirsiniz
Daphnemom Pamuğa kolonya damlatıp silebilir ya da buz uygulayabilirsiniz ciddileşirse doktorunuza danışın ama