Fati45 kurtulma değil ama azalma oldu ben de. Ama bazen bazı şeyleri çok kafama taktığımda yine oluyor. Öncelikle bence biraz kafayı meşgul etmek lazım. Sürekli olacam olurum diye düşününce zaten oluyor. Babamın vefatıyla oldu ben de mesela babamı çok düşünmemeye çalışıyorum. Düşününce oluyor. Yani aslında kendinizi pek dinlememeniz lazım. Hasta değilim kafasına girince rahatlıyor insan. Zor bir rahatsızlık Rabbim yardımcınız olsun.