Merhaba 22 günlük bebeğim var. Doğduğundan beri meme tutmuyor sağıp veriyorum ve hipp mama kullanıyorduk. 12 günlükken gece boyu sabaha kadar hiç bir şekilde birşey içmedi. Sabah hastaneye gittik yatış yapıldı birsürü test yapıldı hepsi temiz. Hemşireler de besleme zorluğu çekiti küvezde kaldı 5 gün snra düzeldi diye çıkış yaptılar. Hastaneden çıktığının aynı gecesi yine içmemeye başladı. 3 saatte bir en az 90 cc içecek dediler ama asla içmiyor en fazla 40-50 o da çok zorlayarak. Mama değiştirdik aptamil aldık onu da sevmedi. Benzer durum yaşayan var mı? Hangi mamadan memnunsuz?