Rumeysadgl canım bende alerjik bebek annesiyim ,bebeğin kaç aylık ? Benim oğlumda alerjik test yaptırıp anladık 4.5 aylıkken.Oğlum bağırsak tepkiliydi dokunan bir şey tükettiğimde vücudunda kızarıklık olur daha sonra kaybolur ama kaka hep cıvıttık.Ek gıdaya geçince kaka düzeliyor .Benden tavsiye alerji testi yaptır ona göre beslenmeni düzeltirsin.Mesela süt ürünü alerjisi ise paketli gıda tüketmemen lazım tüm ürünlerin içindekiler kısmını okuman gerek,eser miktarda olsa bile bebeği etkiliyor.Mesela hazır salamura zeytinleri laksit asit ile olgunlaştırıyorlar ben kendim salamura yaptığım zeytini tüketiyorum.Bir de her gün ne yediğimi yazıp bebeğimi takip ettim iki ay kadar.Alerji uçsuz bucaksız maalesef.Genelde domates portakal gibi asidik gıdalar, tahin ,susam,kuruyemiş,inek sütü,dana eti,tavuk,yumurtadan şüpheleniliyor.Allah yardımcın olsun 🙏Uzun oldu kusura bakma ☺️