Nazife42 4 Ay 3 günlük oldu benim oğlan. Dün doktor günde birkaç defa 3-5 dk destekli oturt dedi. Ben zaten 3 aylık olduğundan beri egzersizlere ağırlık vermiştim tummy time yapıyoruz ellerinden tutup sırtından destekleyerek kaldırıp indiriyorum. Yüzüstü yatarken ayaklarını kalçasına ittiriyorum falan. Çok istekli oturmaya sağ olsun 😄 oturunca da pek tatlı oluyor minicik bişi oturuyor çok komik görüntü 😁