yarennn 10luk enjektör kullanıyorum hepsini öekiyorum kucağıma alıp başını kolumun üzerine yatırıyorm başı aşağı doğru 5 5 iki burnuna sıkıyorum burnundan akıyo geliyo gelmeyenini ağzından çıkarıyor biraz sıkı tutmak gerek onun için kundak yapıyorum eli kolu oynatmasın diye. Sonra temiz mendille temizliyorum yaptıktan sonra mutlaka omzuna al gazını çıkart yoksa kusuyo .