Bebekten bebege degısır bu kızım 6aylıktı ıse baslayacagım ıcın alıstırmam gerekti 1ay ugrastım asla almadı denemedıgım kalmadı bu arada brnıde emmek ıstemedı 1ay kabus yasadım kasıkla verıyordum ara ara yada uykusunda ama anlayınca kıyamet kopuyordu mamada oyle denemedıgım kalmadı en son chıcco bıberon bebelac mamayla alıstı suan sma kullanıyoruz allah yardımcın olsun zor bır surec yasadım ben kucuk senınkı sanslısın ben bıberona alısmasın dıye 6ay dırettım keske hemen verseydım dedım