Senicokbekledik Mama verene kadar hiç kokmuyordu mamaya başladık başlayalı pırtıda kakasıda çok pis kokuyor 😅
Kbrasg gulrecelim_55 1 hafta önce dr kontrolümüzde dr a söyledim kötü kokuyor diye gaita kültürü alındı. Bol lökosit cıktı neyseki üreme yok antibiyotık basladık sizde bir danısın isterseniz dr unuza
gulrecelim_55 Kbrasg bir de benim kız çorap giymeyi sevmiyor sıcağı sevmiyor terliyor belki üşütüyor da olabilir
Kbrasg gulrecelim_55 Bu arada kızım 56 gunluk sadece anne sütü alıyor birazda suluydu benınkının kakası antibiyotık sonrası koku gtti. Sizin ki mamadan vs de olabılır tabı
ikizbabymom gulrecelim_55 bebeğinin kakasının kokusuna ölen vardı burda görmemiş zaar postu hemen yazardı ne biçim anasın diye😂😂bu arada benimkiler 19 aylık burnumu tutarak değişiyorum altlarını
gulrecelim_55 ikizbabymom hhahahahh yok onun her şeyi miis kokuyor bana insan pırtının kokusuna bile takılıyor neden diye 😅😅 sağlıkları yerinde olsun koku olsun razıyım 🥰
DurikoMom gulrecelim_55 Artık büyüyor ve portları daha da şiddetli kokucak 😂 inanın o kokuyu duymak için saatlerce uğraştım 😂😂
Nicksiz Aydenizerdogmus yok aşkım benimkiler hergün 4 5 kere yapar ona rağmen parfümle değiştiririm altlarını pırtları kokmuyor ama totuşları da durmuyo 😅
Alpbebek2 Aydenizerdogmus 5700 alerji bebeği benimki hiç birdey yemedigim için o da tam gelisemiyor herhalde 😞buda beni çok üzüyor
Aydenizerdogmus Alpbebek2 alerjik olmasına rağmen Normal değil mi üzmeyin kemdinizi benimki 3600 doğdu sizinki bizden düşük kiloda doğduysa normaldir
Alpbebek2 Aydenizerdogmus çevre faktörü diye birşey var Allah onlardan korusun herkes çok biliyor zayıf diyorlar gelişmiyor diyolar sütün yeymiyo mama ver diyolar ama benim ne çektiğimi bilmiyorlar biri bebeğin maşallah büyümüş iyi bakmışsın dese çok mutlu olucak ama yok maalesef