Goktug-42 bende spinal anestezi oldum, Doğuma girmeden önce doktoruma bütün ayrıntıları sordum, kalıcı bel veya baş ağrısı bırakır mı vs diye,,
doktorum bırakmaz dedi ama hamilelik boyunca eğri duran omurgamız Doğumdan sonra düzleşiyor buda çok fazla ağrıya sebep oluyor demişti, yanı Doğumdan hemen sonra egzersiz tavsiye etti, fakat hiç yapmadım şimdi bende de bel ağrısı var doktora gittim düzleşme var egzersiz yap dedi,,