Süt alerjimiz olduğu için doktor bunu yazdı. Fakat aç karna iki kaşık ver demiş eczaci. Benim bebe yatakta uyanıp hemen emer sabah uykulu hiç aklıma gelmiyor bunu kullanmak. Emzirdikten bir iki saat sonra versem olur mu acaba? Bunu kullanan var mı. Doktorunuz size nasıl tavsiye etti?