Bebegim geceleri emmek icin 4 5 kere kalkiyor ve galiba artik ikimizde deliksiz uyumak istiyoruz. Bunun icin memeden kesmem gerekiyormus ama ben süreçten biraz korkuyorum. Sizler ne zaman memeden kestiniz ve ne kadar sürdü bu surec ?yardimci olursunuz cok sevinirim