Ndmdmr benim bebeğim 3 aylık. Aynı şekilde ellerinden tutunca kafasını kaldıramıyor. Kucaktyrkn de tam dik tutamiyor boynunu yüzüstü tutuyor sadece. 3. Ayın sonunda tutması gerekmiş yani 4 aylıkken felan hemşire bana öyle dedi. Birde nörolojiye gitmek yerine hemen b12 değerine d vitamini değerine bakılsın bunlardaki eksikliklerden dolayi da oluyormuş. Bende çok kafama taktım valla hemşire öyle deyince bi durdum 4 aylıkken de tutmazsa giderim doktora